sobota, 14 czerwca 2014

Fashionista: Agnieszka Szulim

Obiecalam ze nie bede sie tlumaczyc dlaczego znowu mnie nie bylo bo powodow jest zbyt wiele a checi do pisania o nich brak.
Dlatego przejde od razu do przedstawienia bohaterki drugiej czesci cyklu fashionista( pierwsza czesc tutaj klik) , na tapecie dzis druga Polka ( a co polskie dziewczyny maja stajla!) dziennikarka i celebrytka Agnieszka Szulim.
Jak to zwykle bywa zdania na temat stylu mojej fashionistki beda napewno mocno podzielone, ale to chyba lepiej bo w komentarzach zazwyczaj jest wtedy ciekawiej.
Styl Agnieszki bardzo sie zmienil, na poczatku swojej kariery ubierala sie bardzo kobieco ale tez nieco przasnie( a moze ubieraly ja stylistki TV Polskiej w ktorej taki styl poprostu najlepiej sie "sprzedaje"), najwieksze zmiany w jej wizerunku nastapily kiedy Agnieszka odeszla z TVP do TVN. 
Zrezygnowala z wygladu idealnej pani ze szklanego ekranu i pokazala wiecej luzu ,zaczela mieszac ze soba rozne style i wyglada swietnie.
Ja jestem zdecydowana fanka stylu jaki prezentuje teraz , jest modnie/kobieco ale ze nutka rocka i szczypta nonszalancji.

xxx
Ewela












8 komentarzy:

  1. Nooo nie powiem, bo ubiera się zajebiście, ale nie lubię jej stylu bycia.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Polka","na pewno","dziennikarka" , "od razu" !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisalam post na szybko i Polke i dziennikarke popelnilam przez literowki. Zaraz poprawie bledy dziekuje za zwrocenie uwagi

      Usuń
  3. strasznie podoba mi sie jej styl, ogolnie lubie ja jako osobe rowniez, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja bardzo ją lubie, jest śliczna, ma świetny styl i ubolewam ze jest wakacyjna przerwa "na jezykach"
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam i ją i jej styl, jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ją za cięty język , świetnie się ubiera :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze:)

Thanks for all comments:)