środa, 25 sierpnia 2010

Bizuteria

Od zawsze borykam sie z problemem uporzadkowania mojej bizuterii.
Najwiekszy klopot sprawialy mi kolczyki ktore placza sie i czasem znalezienie dwoch takich samych w pospiechu graniczylo z cudem.
Kupilam ostatnio swietny stojak ktory nie dosc ze praktyczny to calkiem niezle wyglada.
Musze uporac sie tez z naszyjnikami, wisiorkami, i koralami mam juz wizje jak to zrobic ale cudo ktore widzialam w pewnym butiku jako dekoracja jak narazie nie moge nigdzie spotkac.








14 komentarzy:

  1. A ja myślałam, że mam fioła na punkcie biżuterii!!


    p.s skąd jest ten pierścionek biały i złoty kwiatek z różowym środkiem ?? jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła kolekcja :D a ten stojak na kolczyki jest fajny ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Sara: Primark oczywiscie:)

    Dziewczyny jestem uzalezniona od kupowania dodatkow i to tylko czesc kolekcji:p ta ktora jest w jako takim ladzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła kolekcja i bardzo pomysłowy stojak. Skąd?

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdraszczam:P okularów masz mnóstwo

    OdpowiedzUsuń
  6. No nieźle...ilość jest porażająca :) Ja mam dwie szkatułki z bransoletkami, jedną z kolczykami i od cholery haczyków na ścianie szafy na korale, wisiory itd... :) ale i tak nie jest tego tyle co u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobiłaś to świetnie:D chyba zainspiruje się tobą i zrobię porządek w mojej biżuterii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pozytywnie tu u Ciebie :)

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezła kolekcja ;)
    Oddaj mi trochę ;DD

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz duzo tej bizuterii.
    p.s. wkrecilam Cie do zabawy. :P zobacz na moj blog!.

    OdpowiedzUsuń
  11. jestes wkrecona - zajrzyj do mnie,to sie wyjasni ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze:)

Thanks for all comments:)