środa, 7 września 2011

Fish and chips

Wybralismy sie w niedziele na spacer ze wzgledu na prawdopodobnie ostatnie chwile slonca w tym roku.
Po kilku godzinnym spacerze zglonielismy i zaszlismy do Harry Ramsden jednej z pierwszych i najbardziej popularnych knajp w UK podajacych narodowa potrawe czyli rybe z frytkami.
Prawdziwa fish and chips powinna byc podawana zawinieta w gazete, ale my wybralismy nieco bardziej wyrafinowana opcje na czyli talerz:) ja wybralam gravy( sos ktory podaje sie zazwyczaj z frytkami) a moj luby groszek.
Skusilismy sie tez na pyszny cheescake cytrynowy z galka lodow.
A co!? Jak szlaec to szalec!:)












Koszula- tesco
Spodnica: sh
Chustka : sh
Buty, rajstopy : primark
Torebka: matalan
Naszyjnik: internacionale

9 komentarzy:

  1. Ostatnio promieniejesz, zarówno na blogu jak i na YT! Bardzo podoba mi się twój naszyjnik i pomysł na zawiązanie chustki na torebce (jak i sama ta chustka!). Buty są piękne, zresztą pisałam ci, że twoje brązowe mokasynki mi się szalenie podobają, jednak w tych czerwonych przeszkadza mi błysk. Sądzę, że tego typu buty lepiej się prezentują matowe, ale to moje zdanie tylko:) Zazdroszczę ci dłuugiego spaceru z chłopakiem, zawsze bardzo je lubiłam. I z największą przyjemnością zjadłabym sobie taki serniczek!

    OdpowiedzUsuń
  2. smaka robisz
    ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam rybkę z frytkami :))) Mniam mniam :) A Twój set jest wprost genialny :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    www.fashiongamesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wierzę, że słońce jeszcze do nas wróci! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w tych rajstopach wygladasz "tanio" i wulgarnie...sama uwielbiam miniowki i dekoldy ale pomyslalabym ze jestes prostytutka :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonim: nie widzialam tak sromnie ubranych prostytutek w dzinsowych koszulach i plasklich butach:) wiele osob w UK nosi te rajstopy i chyba nikt nie uwaza je za prostytutki, moze gdzies w malych miastach bylo by inaczej wiem ze Polska jest malo otawrta na innosc.
    I oczywyiscie nie masz obowiazku sie zachywcac jesli Ci sie nie podoba ubieram sie dla siebie;) mi sie podoba i dobrze sie w tym czuje. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. hej Ewela, ty to promieniejesz!! super wygladaja Twoje wlosy! a co do pogody to mam nadzieje ze jeszcze beda cieple dni w tym roku....!

    OdpowiedzUsuń
  8. dzieci umieją się cieszyć ze wszystkiego,świetne zdjecie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze:)

Thanks for all comments:)