niedziela, 4 grudnia 2011

Pogromca pryszczy


Dzisiaj chce pokazac Wam mojego nowego przyjaciela z firmy eveline, produkt o ktorym mowie to pure control roll-on.
Kosmetyk ma wiele zalet ladne i praktyczne opakowanie o dosc duzej jak na ten typ produktu gramaturze w przystepnej cenie ale najwazniejsze jest dla mnie to ze swietnie wlacz z pryszczami.
Jak wiekszosc z nas na kilka dni przed kobiecymi dniami walcze z niespodziankami na mojej twarzy , nigdy nie mialam wielkich problemow ale ten jeden wielki pryszcz na brodzie ktory wyskakiwal mi co miesiac potrafil zepsuc mi humor.
Zaczelam uzywac roll-on i jak tylko widzialam ze ta bestia chce sie wykluc smarowalam go a na drugi dzien przestawal sie rozwijac i wkoncu znikal.
Uzywam go juz od 3 miesiecy i musze przyzac ze moj pryszcz chyba opuscil mnie na dobre bo przestal wysakiwac w tym miejscu nawet przed miesiaczka.
Goraco polecam:)
P.S Moj chlopak tez go uzywa i bardzo go chwali.

3 komentarze:

  1. hmm wydaje mi sie ze taki przyjaciel tez zamieszka w mojej kosmetyczce!

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę spróbować! gdzie w Pl można dostac kosmetyki Eveline? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że w Rossmannie powinien być dostępny ten mały pogromca ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze:)

Thanks for all comments:)