piątek, 26 października 2012

Ombre hair?

Jutro wybieram sie do fryzjera, zdrcydowalam sie rozjasnic nieco wlosy . Mysle nad czekoladowym brazem i profesjonalnie wykonanym ombre.
Jesli sledzicie mojego bloga dluzej ,wiecie ze juz kiedys mialam efekt ombre na wlosach, jednak robilam je sama w domu i wydaje mi sie ze na czarnych wlosach nie wygladaja tak dobrze jak na brazach. Zobaczymy co z tego bedzie a ponizej kilka zdjec z ombre ktore najbardziej mi sie podobaja.

Tomorrow i'm going to my hair stylist to change my image . I'm thinking about brown hair with ombre effect. If you follow my blog for a while now you would probably know that i had ombre before. I did it on my own and i think ombre hair looks better on brown not black hair. Here is few pictures of ombre hair that I i really like.

Ewela
xxx

19 komentarzy:

  1. Słyszałam opinie, że ombre to już przeżytek, poza tym robi się nudne noszenie go przez połowę żeńskiej populacji. Wydaje mi się, że ładnie zrobione, delikatne ombre nigdy nie wyjdzie z mody, jeśli różnica kolorów nie jest ogromna, a przejście płynne, dla mnie wygląda jak efekt włosów po wakacjach, rozjaśnionych słońcem. :) PS. Faktem jest, że nie mogę już patrzeć na dziewczyny z o bardzo ciemnych włosach i żółtych wręcz końcówkach, ani to ciekawe, ani estetyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prwnie cos w tym jest ale mi ten efekt sie ppdoba , jesli chodzi o wlosy zupelnie nie kieruje sie moda :) Wiele osob radzilo mi rozjasnienie wlosow a ze pasemka zupelnie mi sie nie podobaja uwazam ombre za fajna alternatywe :) Zreszta to tylko wlosy i zawsze mozna przemalowac albo sciac bo odrosna:)

      Usuń
    2. Wychodzę z takiego samego założenia, dlatego mam teraz turkusowe końcówki. :D Jak mi się znudzą, obetnę.

      Usuń
  2. Ja Cię widzę z włosami do ramion i przedziałkiem na środku do tego ombre fajnie byś wyglądała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na srodek raczej ciezko narazie bo mam grzywke :) napewno cos podetne ale nie do ramion bo moje wlosy sa miesforne i lubie miec dluzesz zeby moc je upinac w dni kiedy nie chca wsplpracowac :)

      Usuń
  3. hyhy Ewelina jakiś czas temu ,oglądając Twoje filmiki pomyślałam że ombre hair ładnie rozjaśniło by Twoje rysy twarzy i nadało uroku fryzurze:)A tu patrzę post o tym...:)pozdrawiam i czekam na fotki po wyjściu od fryzjera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze bedzie dobrze :)

      Usuń
    2. Na pewno...ladnemu we wszystkim ladnie:)

      Usuń
  4. Ombre fajnie wygląda lecz jak dla mnie za dużo osób już ma coś takiego
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. no troche posiedzisz u fryzjera, zeby rozjasnic wlosy na braz a potem jeszce koncowki czarnego bedzie ciezko....ale powodzenia, czekam na fotki po

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe wiem zobaczyny co wyjdzie :) marzy mi sie najbardziej taki efekt jak na 1 zdjeciu :) kolory sa tam idealne :)

      Usuń
  6. Ewela, ja ostatnio sobie sama robiłam,może kolory ale... co wyszło można zobaczyć http://djorsfashion.blogspot.com/2012/10/moje-nowe-wosy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo chciałam spróbować nową farbę od L'oreal, stworzoną właśnie do robienia ombre w domowych pieleszach (seria Wild Ombres). Efekty są u mnie na blogu, generalnie uważam efekt osiągnięty tą farbą (czy raczej zesatawem) za raczej nie zadowalający, ale biorąc pod uwagę moje historie z fryzjerami pewnie i profesjonalnie nie wyszło by to lepiej.
    Co do tego, że lepiej wyglądają na brązach zgadzam się w 100%. Ja rozjaśniłam końcówki na bardzo ciemnym, zimnym brązie i wyglądało to średnio - zwłaszcza że wyszły one dość pomarańczowe. Teraz farba się spłukuje, kolor końcówek wyrównuje i zaczyna to wyglądać nieco lepiej. Wniosek - im delikatniejsze przejście tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki żeby wyszły pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mialam ombre przez kilka miesiecy na glowie.. w sumie teraz tez mam takie przeswity ze wyglada to czasem jak ombre!!! heheh :) Daj znac co tam wyszlo na Twojej glowce :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ombre na brazach wyglada zdecydowanie lepiej niz na czarnych wlosach, jest naturalniejsze. Najbardziej podobaja mi sie lekko rozjasnione koncowki na wlosach w kolorze sredniego brazu ze zlotymi refleksami. Sama jestem blondynka wiec w moim przypadku nic nie da sie zrobic, moze kiedys gdy zdecyduje sie zmienic kolor to pomysle o ombre;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ombre jest dobrym rozwiazaniem!!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze:)

Thanks for all comments:)