niedziela, 3 lutego 2013

Under my umbrella

Kurtka ktora mam dzis na sobie jest prezentem ktory sama sobie zrobilam po zdaniu prawa jazdy.
Kurtki w tym fasonie podobaly mi sie juz od kilku miesiecy, ale ciagle mowilam sobie ze nie potrzeba mi kolejnej.
Doszlam jednak do wniosku ze to cos co bedzie w mojej garderobie wykorzystywane tak czesto jak moja skorzana ramoneska.

Jak Wam sie podoba ? Co myslicie o biker coats?

xxx
Ewela








Hat: river island
Coat: river island
Top: primark
necklace: primark
Ring:  Lanzarote
Boots: h&m
Bag: romwe
Umbrella: ikea

33 komentarze:

  1. bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie styliacja trafiona w 10 =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Urzekła mnie Twoja czapka <33

    OdpowiedzUsuń
  4. idealnie !! :*
    zapraszam cie do mnie
    www.kasiabanaszak.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakby ci sie płaszczyk znudzil to ja przygarne :P

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow! idealnie ♥ strasznie mi się podoba Twój styl! muszę upolować gdzieś tą czapkę, bo jest niesamowita! a kurtka też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny masz ten płaszczyk!!! A czapa i naszyjnik cudnie z nim gra!

    OdpowiedzUsuń
  8. idealnie! kolor tej czapki jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię twój styl, nie za zimno? w lincolshire po 2.3* zamarznać idzie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jak zwykle cieplej niz w reszcie kraju:) dzisiaj 10 stopni:)

      Usuń
  11. you look so sweet,your outfit is so lovely!thank you so much for your comment!!
    http://shoppingtherapy153.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  12. co masz na glowie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie kolorów ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniale,kurtka i te malinowe dodatki<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi sie podoba ten look :D
    Wygladasz nieziemsko! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podobają takie płacze, ale cena w Polsce jest nieziemska (między 300 a 500 zł), więc narazie myślę o projekcie u krawcowej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna, sama ostatnio zamówiłam podobną na Sheinside :) Podobają mi się te różowe akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dosłownie tak jak ma być ! Z klasą i bardzo kobieco ! Śliczny pałasz ! Jeszcze takiego nie spodlałam ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ladne polaczenie z tym rozowym akcentem:)

    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz, wchodzę na Twojego bloga już od dłuższego czasu i muszę powiedzieć, że widzę ogromną zmianę stylu na duuuzy plus :) pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  22. a Ewela z każdym dniem piękniejsza ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna jest ta kurtka :))
    I różowe akcenty fajnie współgrają z resztą !

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny zestaw ! Płaszcz cudo <3 a dodanie różowych dodatków, sprawiło, że nie jest smutno! Jednym słowem ślicznie wyglądasz ;)

    ps. świetny blog,
    pozdrawiam serdecznie
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje za mile slowa! Pozdrawiam

      Usuń
  25. Ewelinka czy to jest ta sama szminka, którą się malujesz w filmiku "get ready with me? to kamera aż tak przekłamuje kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to inna pomadka :) ta ktora tutaj mam to sleek:)

      Usuń

Dziekuje za komentarze:)

Thanks for all comments:)