wtorek, 13 października 2009

Pierwsze kroki

Poczatki bywaja trudne, tak tez jest w moim wypadku.
Przede wszystkim, chce przeprosic ze , pisze bez polskich znakow poniewaz jak w adresie i tytule widac ja i moja szafa jestesmy na emigracji a moj komputer nieposiada polskich znakow...tak wiec mam nadzieje ze bedzie mi to wybaczone :) Postanowilam upublicznic swoja szafe z kilku powodow, po pierwsze dlatego ze od zawsze lubie mode i lubie sie dzielic swoimi pomyslami i zdobyczami z innymi. Po drugie milo jest napisac kilka slow w naszym ojczystm jezyku, a po trzecie zagladalam ostatnio na blogi innych szafiarek i musze powiedziec , ze bardzo mnie to wciagnelo.
A wiec jako pierwsze zdjecie dodaje zdjecie z przed jakiegos czasu jeszce w jasnych wloskach (od niedawna mam czarne) Pomimo niedawno nadeszlej jesieni chcialam jakos rozjasnic moj stroj kolorkiem czego efekty mozna zobaczyc poniezej:)



Torebka: River Island

Top:new look

Marynarka:Bay

Balerinki:market

Kwiat:Dorothy Perkins

Branzoletki:Bank






1 komentarz:

Dziekuje za komentarze:)

Thanks for all comments:)