wtorek, 28 stycznia 2014

Manchester ready for Chinese New Year

W tym roku Manchester zostal  pieknie przystrojony z okazji chinskiego nowego roku, tym razem nie tylko china town ale tez duza czesc centrum miasta.
Widzialam zdjecia na instagramie i innych spolecznowsciowych profilach znajomych i zdecydowalam sie wyciagnac mojego "fotografa" na mala sesje na tle czerwonych lampionow.
Moja stylizacja czarna prosta i taka jaka ostatnio najbardziej lubie, mam nadzieje ze piekne tlo zatuszuje troche nude zestawu.

xxx
Ewela














Jacket: matalan
Faux fur: h&m
Jeans: internacionale
Bag: zara
Watch: nixon
Shirt: sheinside

10 komentarzy:

  1. wyglądasz bardzo stylowo i fajnie! i jesteś coraz szczuplejsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ to piękne!
    a tak w ogóle to ja się buntuję. co to ma być że tak rzadko Cię tu widać? sprzeciw. potrzebuję więcej! proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej hmm prośby? tak, prośby. wymuszającej ale prośby ; )

    a w wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://ashalternativeworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow kochana znowu schudłas , pieknie wygladasz :* uwielbiam twój styl

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa... byłam dzisiaj w Manchesterze i widziałam te cudowne lampiony.. Swietnie to wyglada:) i Ty również

    OdpowiedzUsuń
  5. na drugim zdjeciu moj ulubiony bufet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Zajebiste buty! i kto robi Ci takie ładne zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, ciekawa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie stylizacja z butami River Island za kolano? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta ombre nie wyglada estetycznie. kolor na koncowkach wyglada na taki sprany i kojarzy mi sie z kobieta ktora nie byla wieki u fryzjera. blagam zrob cos z tym, bo to nie dodaje ci stylu

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewela zrób stylizację z kurtką/bluzą złotą jakby obszyta złoto czarną nitka chyba z atmosphere ona jest :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze:)

Thanks for all comments:)