niedziela, 23 lutego 2014

pasteLOVE?

Moda zatacza kola wiemy to nie od dzis ,mocno widoczne jest  ze robi to coraz szybciej. Pastele wracaja do nas jak bumerang ,ktory to juz raz slyszymy ze beda hitem sezonu? 
Tym razem wszystkie magazyny i portale modowe jako faworyta nominuja "baby blue" czyli blekit w swojej najslodszej postaci. Sama bardzo lubie pastele bo wygladamy w nich swiezo i uroczo, jednak boje sie ich ataku z kazdej okladki magazynu i wszystkich wieszakow w sieciowkach, a co za tym idzie pszesycie zaczynajacym sie od mietowych rurek ( tez nadal snia Wam sie po nocach ?) przez pastelowe koszule i bluzeczki konczac na dodatkach w pudrowym rozu. Wszystkie elementy zestawione razem narzucajace sie z kazdej strony tworza obraz pastelowego potwora ktorego szczerze niecierpie.
  
Tak jak wspominalam na poczatku moda wraca ale czy trzeba czekac zeby nosic ulubiona rzecz az do jej powrotu? Ja zdecydowanie nie czekam! Pamietam jak pokazywalam Wam ta vintage moro katane w okresie kiedy w zarze bylo srylion motywow wojskowych, wiele osob pisalo wtedy ze to tylko sezonowy ciuszek... nic bardziej mylnego. Kurtke nosze i uwiebiam do dzis a co wiecej wiem ze bedzie wygladala jeszcze lepiej za 15 lat mocniej znoszona i lekko wytarta.
Tak wiec dzis moja "ponadczasowa" przyjaciolka w towarzystwie malego niesmialego kolegi w kolorze "krola sezony" , czyli moj styl w pigulce. 

P.S 
Jesli lubicie mode i macie ochote na obejrzenie filmiku ze streetstyle z ulic Manchesteru serdecznie zapraszam na nasz nowy kanal ( moj i elmartiny) link tutaj














Jacket- vintage ebay
Top- h&m
Faux fur- second hand
Trainers- converse look alikes
Bag-aldo
Jenas- internationale

12 komentarzy:

  1. pierwsze zdjęcie jest naj! i excuse my french but... zajebisty pomysł na przemycenie wydawałoby sie niepasującego do stylówki koloru :D xx anecjia

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygladasz :) bardzo lubie oglądać Cię na youTube :D zapraszam tez do mnie:)
    polubiłam takze Cie na fb :D https://www.facebook.com/pages/Ciuchy-i-nie-tylko/434682273276162 zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny zestaw choć nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne, zadbane włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada jakbys miala niebieskie ombre!!! Super wyszlo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ten kołnierzyk mi nie pasuje, ale każdy nosi to co mu się podoba :)
    bardzo lubię twój kanał yt i blog, zrobiłam się trochę mniej "nudna" jesli chodzi o moja garderobę dzięki Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten niebieski kołnierz wygląda super do moro!!! genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki podkład urzywasz ( ładnie wygląda na zdjeciach Twoja cera) i czy farbowałas sama wlosy czy byłas u fryzjera?

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz znakomicie:)włosy wyglądają jakoś inaczej ,super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz super w tych spodniach , nie wiem czy to krój spodni, czy może schudłaś ale wyglądasz bardziej zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zerkne na Wasz kanal:) Martyna tez swietnie wyglada, ale rzadko oststnio zagladam na jej bloga, bo jej angielski jest straszny! Dostaje gesiej skorki jak czytam jej wpisy. Moze ktos by jej pomogl??? powaznie mowie, bo dziewczyna fajna, a te wpisy sa tragiczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze:)

Thanks for all comments:)